【龔成問答信箱】(Q18501-Q18520)
Q18501:
龔老師,之前睇你的post介紹陽光(00435), 佢現在的每股盈利是負數,這是甚麼意思?現在買正確嗎?
長遠來說,領展還是陽光較好呢?
龔成老師:
陽光(0435)是不差的收息股,佢的每股盈利負數,只是「物業重估」出現虧損,但這只是一個會計上的數字,並無真正現金流的減少。
我地分析房託,最重要是「長期的租金」,有租金就有收入,而房託規定要將90%的「可分派收入」作派息的,因此,我地投資者好重要是分析,長遠的租金。
房託中短期的租金一定差,但這只是影響中短期股價,而疫情影響總會過去,慢慢會好轉,因此,長遠無問題就得。
而陽光持有的物業不差,長遠仍是正面,雖然不是高增長股,但作為收息股,可以,現價仍合理。
至於領展(0823),都是有質素的房託,現價仍合理。佢會比陽光較有增長力,不過,股息率陽光就會較好。
------------------------------------------------
Q18502:
不好意思龔sir ,有個問題想問問你的,關於止蝕和溝貨
如果係高位買了一個資產,就如騰信兩年前若果450 在不懂估值時買了, 佢下跌了一整年幅度都可能有40%; 這些情況是要止蝕還是溝貨?
龔成老師︰
先講"止蝕",我地唔應該用佢股價跌多少來衡量,咁係好錯,我地係應該用佢本質來做決定。如果企業長線質素和行業前景無變差,就算股價跌多少,我地都唔需要沽出。
反而這種下跌,造就了我們用平宜價錢,買入優質股架機會。
當出現這個拾平貨機會,我地去唔去加注,就要睇"溝貨"與"分注"這個概念。兩者聽落好相似,但實際上係完全不同。"
"溝貨"是愈跌愈入,同時不理企業質素,不理自己的原先設定金額,盲目去入。
"分注"則是「一早定好買入策略,一早定好本金總數,並以有策略的模式進行」。
所以,係而個平貨機會出現時,你預定投資騰訊(0700)架資金未用盡,就應把握機會再入貨。相反,如果預設資金已用盡,就算再平也不要加注,否則只會加大風險。
------------------------------------------------
Q18503:
老師,我今年23,現時有30000存款,試過一段時間投資股票,都輸,所以之後都想月供增值,想請教下咩組合會適合,需要點分配資金
我都有留意老師既post,都會推薦2800,但現時一手股價系一萬幾,但我又睇到你會分配$2000去供2800咁樣,系咪買碎股既意思?
而如果想學習投資股票基本,應該睇咩書先,因為老師既課堂都未能負擔到個費用。麻煩你了
龔成老師:
我所指的是「月供股票」,你要先去銀行或證券行登記先得。每月投入相同金額,買入指定某股。
比起你過往投資出現虧損,利用月供股票,有規律地累積財富,這是更好的方法。
簡單來說,月供股票就是你每月將現金,買入某一隻或多隻股票,慢慢咁樣儲貨。坊間不少銀行都有提供月供股票服務,你先開證券戶口,然後登記做月供股票。
形式就是每月投入相同的金額,買入同一隻或多隻股票,並持續進行。
例如,每月以相同金額$10,000 買入盈富基金(2800),假設第一個月股價為$25,就能買入400股;第二個月升至$35,就能買入286 股;第三個月跌回$30,就能買入333股。
總結這三個月,投入了的資金為$30,000,累積股票為1019股,平均買入價為$29.4。
由於月供股票每月投入的金額相同,因此當股價上升時,買入的股數自然減少,而當股價下跌時,就自然會買入較多股數,如同自行調節一樣。
要注意的是,由於每月持續投入資金,因此一定要選優質股,長線投資,同時要以儲股票的概念進行,最少持續供3 年以上,之後持有5年以上。
你睇《股票勝經》最適合。
------------------------------------------------
Q18504:
龔sir, 想請教你以下購買的股票是否正確,會不會太穩陣得濟?現時應該先持有現金,不再入貨嗎?
我28歲,月入2萬,每月草8000-10000,供盈富6000,現金快到9萬。
持有股票:
港鐵-41.2 @500
粵海-13.32@2000
領展-70.2@600
長建-51.5@500
中國神華-14.78@2000
金沙-32@400
中銀香港-24.1@500
盈富-25.135@1417
(合計約20萬,正在蝕2萬,即現價18萬)
龔成老師:
上述的股票,基本上都有質素的,不過全部都是「平穩增長股」,而無潛力股在其中,而你28歲,在組合上應該要有潛力股的。
你這個年齡,是財富增值的黃金時期,要好好把握,盡你一切的力量去儲蓄、投資、學投資知識。
你可以投資「平穩增值股」+「潛力股」,不過,由於潛力股要求你有一定的投資知識,因此這刻不用急著投資,你可以集中在平穩增值股先,潛力股小注好了。
你可以考慮盈富(2800)$4000。
另外再加1、2隻(每隻$1500):銀娛(0027)、恆基(0012)、港鐵(0066)、平安(2318)、粵海(0270)、領展(0823)、希慎(0014)、太古地產(1972)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。
如果想增長力高少少,可考慮:阿里(9988)、騰訊(0700)、港交所(0388)、舜宇光學(2382)、小米(1810)、比亞迪(1211)、中生製藥(1177),但就要明白波動性比上述會高左,同時風險大左,你要自己平衡。
現時大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金,而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。
------------------------------------------------
Q18505:
請教龔sir, 知你忙長話短說。我再一次複雜股票聖經,其中以下不明白:
股東收益=盈利+折舊攤銷-資本開支 (點解不是減折舊攤銷,折舊不就是等於要開支嗎?)
龔成老師:
因為盈利本身已經減去了折舊攤銷,而這個「股東收益」,其實是想找出一些類似現金流的概念。因此,原本是支出的折舊攤銷,是非現金流的支出,而這個「股東收益」,希望調整翻,所以會從盈利,加上一些非現金流的支出。
------------------------------------------------
Q18506:
老師您好,我媽媽剛剛60歲,月入只得一萬,四年後就退休。
我想幫她每月以$8000買些平穩增長股及收息股,讓她退休時都可以收息作為收入來源。
現時月供計劃:
$3000 盈富 (2800)
$2000 香港電訊 (6823)
$1500 港鐵 (0066)
$1500 港燈(2638)
1. 想請問您對此計劃有甚麼意見,投資比例及選擇是否合理?
2. 如果改以月供金沙或是中國移動會否更好?
3. 我原本心儀陽光房地產(435),可惜這隻股不能月供,我應該選擇繼續月供上述股票,還是每月買入一手陽光房地產更好?謝謝老師!
龔成老師:
1)「想幫她每月以$8000買些平穩增長股及收息股,讓她退休時都可以收息作為收入來源」,方向正確,不過由於距離退休時間較近,所以唔好太進取。
你的月供,無問題,可以進行。
但如果佢本身現金唔多,可能要減少少金額,等佢有一定的現金在手,這都重要的。
2)上述已是很好的計劃,不用改。
3)你可以久唔久買一手陽光(0435),例如每2、3個月。
------------------------------------------------
Q18507:
老師可否淺談近期推出的ETF產品,「2806,中國消費龍頭品牌」和「2845中國電動車」,如果我想投資中國市場,會否比「南方或安碩A50」為好呢?
因為未來國家政策指向雙循環,我覺得疫情過後,經濟慢慢增長,未來的發展路向一定會傾向以「內需,5G和新能源汽車如電動車等為主力的方向性作發展的慨念,謝謝你。
龔成老師:
GX中國消費(2806)係追蹤Solactive中國消費品牌指數NTR之表現,見到當中都是龍頭股,我相信,不少都是中國消費龍頭品牌,及較為高端化消費的公司。
我相信長遠都會有一定的增長力,不過就比較波動。
GX中國電車(2845),這基金之投資目標為追蹤Solactive中國電動車指數NTR之表現。這ETF能夠投資於對中國電動汽車業發展類別的公司,例如比亞迪(1211)就是成份股之一。
相信長遠會受惠於電動車發展,不過,由於行業估值現價唔平,你要慢慢分注入,或月供。
你投資這兩基金,會比「南方或安碩A50」更有潛力,但就更加波動,你要明白當中的風險。
我相信中國經濟中短期仍會波動,但在長遠睇,仍是不差的(當然不是高增長年代)。
------------------------------------------------
Q18508:
成哥,我上星期買咗3隻美股共5萬HKD(Tesla, AMC, 理想汽車,蝕緊幾千
今日抽中一手農夫山泉,我知自己性格急進,想主攻短炒但又欠乏投資眼光,求大神指點迷津
龔成老師:
我20年前,都是短炒者,技術分析者,用左幾年,輸足幾年,之後長線投資,就開始不斷賺錢。
我好後悔當時浪費左幾年去學這些分析技術,我當時不斷睇書、上堂學短炒,但最後都是輸,好後悔,只怪我當時無知。
之後做銀行同證券行,見大部分輸錢的客,就是短炒的一群!這是我10年見到的情況,這是行內的秘密,根本大家都知短炒者一定輸,但業界一定唔會講!
另外,如果你分析全球真正賺錢的投資者、經金經理,佢地都無人短炒,都是長線投資的,巴菲特更講明反對短炒,反對技術分析。
只要我地細心少少去想,都會明短短炒根本賺唔到錢。長線先至係王道。
你買入的股票無問題,只是短炒有問題。
------------------------------------------------
Q18509:
成哥,我想問買樓既問題:
我自己月薪約3萬5,現金有約40萬,股票30萬,同屋企人同住屯門私樓約值5百萬, 一直有個心願想置業,改善生活質素,最好係自己投資有道買樓,唔想按屋企人層樓,話說屋企人最近有興趣搬去4小lung 昇悅居:
(1)你會建議我屋企人賣左屯門私樓買昇悅居一起住(樓換樓)?之後果20年我自己供埋個差價約2百至3百萬。
(2)還是我買屯門細單位自己多個物業第時升值再考慮買最心儀果間?
昇悅2房而家值700至800萬我現時人工唔可以供得起就,所以我一方面諗係咪結婚先係好時機買樓,同 覺得未結婚情況下就供樓
會唔會影響我future 有surplus cash 買樓……另一方面其實自己都想improve 下生活質素同屋企住好D, 供樓咪當儲錢,好彩既話升左值咪到時拎果筆同另一半合份買多樓, 咁昇悅比daddy mommy 住到老。
真心想聽下成哥既見解。
龔成老師:
你長遠的價值來說,四小龍會比屯門較有質素,長遠對你的財富會較正面。
因此,你地考慮四小龍,從財富分配上,會較好。
當然,你都要考慮你地的負擔等能力,以及你本身的需要。方案2的彈性會較高,所以都要睇翻你自己的需要,以及一些財富分配的方法,你自己覺得點樣分配最適合自己。
------------------------------------------------
Q18510:
龔老師你好,我睇完你嘅書優質潛力股已及穩健收息股二本書,但仍然唔知點決定好,我是一個單親媽媽,42歲
仔仔只有8歲,前夫不負責任沒有贍養費,而我因身體差暫時都唔可以做嘢,因有資產約200萬,所以唔可抽公屋,只能每月捱貴租
我有120萬是做咗銀行定期,約50萬想做一啲定期穩陣嘅收息股,我有386(4.25入有10000股)另778(8.75入5000股)2800 (25.36入 500股)
想請教下,以我狀況又是新手,只係想多賺點生活費,我應該買咩股會合適
另1830及1448合我買嗎?如二選一我應選邊隻會合適,另外778我應唔應該加注,另以我情況邊隻收息股會合我⋯⋯感謝龔老師指教...
龔成老師:
由於你有家庭負擔,加上無收入,所以投資要好穩陣,唔好承受大多風險。你$120萬作定期是正確的,我建議這部分唔好變。
至於餘下的資金你應該建立一個穩健組合。你投資$40萬好了,餘下資金就等機會。
現時持有的都可以持有。如果要加注,建議你加香港電訊(6823)、港燈(2638)、陽光(0435),盈富(2800)都可。
------------------------------------------------
Q18511:
龔sir,認識你原來不夠2個月,暫時已睇完《百萬富翁1-3》,《財務自由行》,你既所有youtube片及每日睇你既FB。估唔到短短時間對我既沖擊咁大,思維上影響唔少,當然我真係覺得好有道理。
我而家現狀條件非常一般,有不確定性,但由睇第一本《80後百萬富翁》,到完成剛剛所講既4本書,我竟然夠膽將我既目標放大。
由原先只希望4-5年累積到一個數目財富,到而家目標5年有自己物業,再加7年有第二個物業 (到時50歲了)。
呢啲都係從前認為不可能既事,因為樓價太貴,到而家我覺得原來「這麽遠,那麼近」,全靠你既書有清楚既參考方向。
你其中一個網友講得好啱,的確你每一本書既含金量好高,你既FB亦是,呢2個月我學咗好多野。
由於我本身條件真係好一般,我已為自己定下計劃,去逐步走向目標,包括:
- 增加投資知識 (下個月上你堂了,對呢方面興趣大增,希望學識自己釣大魚,而唔係只靠阿sir捉魚俾我地食,哈哈~)。
- 同時盡力減低開支 (我要先辛苦,後享受) 。
- 及增加額外收入 (要有突破,本身有做網上小生意作為小小副業,主力外國市場,會再發掘下更多網上機會,我相信網上潛力好大)。
希望將來有好消息同阿sir你分享!內心非常感恩認識到你!(早2年睇掌佬話我黎緊10年運會不錯,而家諗,可能因為認識到你~ 但我知阿sir唔信呢啲野,因為你相信自己~)
感謝!!!
龔成老師:
你的方向正確,你只要保持進行就得,知識、財富都要不斷累積!
你一步步行,這刻,首先完成左5年目標先,之後先想其他再之後的目標。
你最重要是保持動力,香港人最弱的就是這部分,第一下好有火,之後就無左,所以,你都要想方法去保持動力。
加油!下個月股票班見!
------------------------------------------------
Q18512:
老師,我月供緊7千,供左2年:
0066港鐵 HKD2000
0823領展HKD2000
2800盈富 HKD3000
最近股市下跌,想大手入買入
請問該什麼價位購入?
龔成老師:
首先,上述的月供,可以保持,你長期進行就得。
如果你現金多,可以等跌多少少大手。港鐵(0066)$33可大手。領展(0823)$55,盈富(2800)$23大手。你預這些價開始平。
當然,如果到時跌到這些位,都要分析翻大市的發生甚麼事,決定入市的力度與留現金多少。
------------------------------------------------
Q18513:
老師,想搵你做少少人生規劃建議..
本人33歲,做part-time ,平均月入$10000草唔到錢...17歲有理財觀念
「股票」
#386 @5.04/28000
#3690 平均買入價@145/200
#823 @75/400
#981 @30/600
#1928 @30
「物業」
市價$430萬樓,現收租回報7里,剩餘還款額80萬左右,另有同家人夾份唐樓湯樓 (我夾$30萬現我果份升值到$90萬,回報10里)
預期1年多另一層供斷既樓可套現$200萬
手頭現金剩餘$60萬左右
請問如何利用資金同搵錢能力係7-10年間滾至$5000萬?生意?工作?
有什麼可有效又成功率高去達成 ,如果賣樓套現又怕日後要再比稅,唔賣又未必有太大資金攪生意,非常感謝老師
老師既人生大目標是什麼可否分享下?除了投資同股票會令資產幾倍升值還有其他方法嗎?
龔成老師:
你33歲,其實擁有的資產不差,不過收入方面較弱,我相信這年齡仍可以做到好多野,你可以想方法提高收入,令你可投資金額增加,相信之後的財富累積會更加理想。
如果你的目標是$5000萬,最好就是做生意,你如果打工做兼職,根本無用,你一定要利用生意,又或投資,又或其他創富方法。
用盡你的時間,去建立一盤生意,我相信你與你家人都有這方面的頭腦的,你可以盡力花時間在這方面。
你初期唔需要投資太多資金,只需要投入時間,到見到生意有增長,是一盤可發展的生意,到時先投資較多資金。
另外,你現時的持股,基本上無問題,都是有質素的,你可以長線。而之後的選股,應該加強潛力股部分,當然,你都要同時提高你的投資實力。
現時大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金,而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。
------------------------------------------------
Q18514:
請問中國銀行$3.25 入了三萬股,現可再入溝淡嗎?
煤氣$14.85 入了萬二股,現又可溝淡嗎?
293 國泰又值唔值得買,咩價買呢
謝謝
龔成老師:
首先你要明白一個概念,我地持有一隻股票與否,關鍵位是企業質素、前景,不要被買入價影響。買為我地買股票就是買企業。
買入價,你的賺蝕,只是一個心理因素,該企業長遠的發展,才是我地是否值得持有的重點。
如果企業有質素,但股價短期下跌,就不用擔心。
如果企業無質素,但你現時蝕錢中,繼續持有只會令你財富繼續貶值,因此要賣出。
至於中行(3988)是否加注,不是「你想拉低平均買入價」,而是你想這股佔你組合比例多少。這是收息股,質素不差,但增長力不強,現價合理。
至於煤氣(0003),道理都是一樣,這股有質素,但增長力比過往減少左,不過長遠仍有投資價值。
國泰(0293)的質素只是一般。
其中一個風險,是油價,睇翻佢過往多年,油價對佢成本影響好大,令佢盈利十分波動,就算佢利用對沖,都唔係好成功,反而試過因對沖而蝕大錢。
另外,航空業對經濟週期較敏感,收入不穩,同時唔算係一個好賺錢的行業,因此這股的質素只是一般。
就算佢重組,得到新資金,只是比佢「捱過這一關」,並不是賺錢能力方面有改善。
------------------------------------------------
Q18515:
龔老師, 感謝你的分享,最近follow 你的page讓我對股票略有概念, 亦十分認同你的投資模式!!
我30歲,想進取投資但卻又一竅不通, 多年來只持有939 (平均價6.6).
最近一年持有005 (平均價 44).
睇完你的page, 想跟你的提議買希慎和維達, 現在入合適嗎?
另外 比亞迪都想買, 什麼價位會比較好? 還有沒有其他股票都適合我呢? 感謝回覆!
另外又想買D 2800 來收息。
唔計已有的939 和005
我打算投資多200K, 請問點分佈好?
Thanks a lot for your kindly help.
龔成老師:
你30歲,是財富增值的黃金時期,要好好把握,盡你一切的力量去儲蓄、投資、學投資知識。
你可以投資「平穩增值股」+「潛力股」,不過,由於潛力股要求你有一定的投資知識,因此這刻不用急著投資,你可以集中在平穩增值股先,潛力股小注好了。
另外,你持有的銀行股,都只是收息股,因此未必太適合你。
希慎(0014)和維達(3331)會較適合你,希慎現價合理,可以入。維達合理區中上部,分注都得。
至於比亞迪(1211)$7X會較好。
你可以考慮盈富(2800)、銀娛(0027)、恆基(0012)、港鐵(0066)、平安(2318)、粵海(0270)、領展(0823)、希慎(0014)、太古地產(1972)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。
如果想增長力高少少,可考慮:華夏恆生科技ETF(3088)、阿里(9988)、騰訊(0700)、港交所(0388)、舜宇光學(2382)、小米(1810)、比亞迪(1211)、中生製藥(1177),但就要明白波動性比上述會高左,同時風險大左,你要自己平衡。部分要等回少少先入。
現時大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金(暫時要留$10萬現金),而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。
------------------------------------------------
Q18516:
因為之前就有d誤信左兩個大行既報告目標價,搞到過左賣出價之後個股就跌左唔少,有時都唔明佢個目標價定到咁高做乜。
龔sir 依家美國總統換左人,你會唔會重新估算一下一d中美相關既股票? 畢竟拜登既對華政策好似無特郎普咁強硬,中美相關既股會唔會有機會有更大既上升空間 ?
但我早前入左少少2333長汽,佢有新能源概念但前10個月銷售不太好,洗唔洗換馬去175 好少少? 我都係睇長線,不過175都升左好多,我覺得現價有少少貴。
最近嗰隻831利亞派特別息,我入左一手,因為我都係覺得佢特別息好高,所以想入一兩手。
其實係咪唔應該貪圖佢呢d特別息,但我自己有分析過831,ok店係佢最高收入既一個來源,但佢依家賣左,現金流係好左好多,但係佢無左其中一個賺錢既來源,長遠係咪應該要睇下佢有無其他收購計劃? 我自己係咁諗。
依家都開始睇你出嗰本(年報勝經),從基本面開始學,龔sir你買左股票之後會唔會日日都睇下個市? 定只係一兩日先睇一睇?
龔成老師:
大行報告,最重要是「資訊」,「意見」就不要太著重,當參考下就算。
我自己睇大行報告,要睇佢估值的基礎,這些預測是否可信,就能推算佢計出的目標價是否可信。
至於中美,會有利好的,但要具體先可以知道點樣調整,這刻唔會有具體答案。
我地是重要分析,仍是企業的本質。
長城汽車(2333)都有質素的,你持有都可以。我地分析時,唔好太著重中短期因素,要睇長遠的企業發展。
利亞零售(0831)出售香港「OK便利店」業務,作價27﹒9億元現金,交易完成後,擬向股東派發特
別現金股息每股3﹒85元。利亞零售預期出售收益約29億元。
利亞零售表示,便利店業務主要以密集運營模式服務香港市場,並且由於其覆蓋之產品種類繁多,因此涉及相對龐大的物流營運設置以及供應鏈基礎設施。
另一方面,剩餘集團的品牌(聖安娜、Mon cher和Zoff),其實都適合利用互聯網及線上平台,對中等收入客戶群更具吸引力,並且更少依賴物流設置以及供應鏈基礎設施。
但始終賣左資產後,發展只是一般,同埋之後好睇佢資金的運用情況,現價合理區中上部,投資價值只是中等。
要留意,唔好只貪佢特別息,派息後股價會除淨,自然下跌翻,而特別息只有一次,之後唔會有的。
我買股票後,可以一個月唔睇股價,我持有比亞迪(1211)12年,根本好多短期因素,完全唔洗理,你愈集中短期因素,愈難賺大錢。
------------------------------------------------
Q18517:
龔老師你好。想請教有咩股票組合會比較適合我?
我呢家23歲,岩岩出黎做野有穩定入。
現時free cash $400K, 收入約$15K 平均每月儲蓄$7K。
目標28歲前財富增值至$2M。
我最近先開始接觸股票市場,個人認為自己風險取向偏高同心理質素都經得起考驗。
希望老師你可以推薦一些適合我既投資組合同埋未來既選股方向。Thanks!
想補多句 打算每月供$3000 [2800], $1000 [0027], $1000 [6823], 會適合我嗎?
龔成老師:
你這個年齡,是財富增值的黃金時期,要好好把握,盡你一切的力量去儲蓄、投資、學投資知識。
你可以投資「平穩增值股」+「潛力股」,不過,由於潛力股要求你有一定的投資知識,因此這刻不用急著投資,你可以集中在平穩增值股先,潛力股小注好了。
你投資經驗不多,所以唔好太進取,同時,你唔好投資太多資金,暫時$10萬先,留多少少現金。
你可以考慮盈富(2800)、銀娛(0027)、恆基(0012)、港鐵(0066)、平安(2318)、粵海(0270)、領展(0823)、希慎(0014)、太古地產(1972)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。
如果想增長力高少少,可考慮:華夏恆生科技ETF(3088)、阿里(9988)、騰訊(0700)、港交所(0388)、舜宇光學(2382)、小米(1810)、比亞迪(1211)、中生製藥(1177),但就要明白波動性比上述會高左,同時風險大左,你要自己平衡。部分要等回少少先入。
至於你打算月供的3隻股,都有質素的,但香港電訊(6823)只是收息股,因此可考慮其他。
現時大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金,而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。
------------------------------------------------
Q18518:
成哥,想講多謝你,2018上你堂開始月供投資比亞迪,變成我第一隻倍升股,想問過左100蚊會唔會過熱,諗緊放1/3攞尼買領展/長建/金沙
龔成老師:
太好了!
比亞迪(1211)的貨你可持有,賣部分是可以的。可以停一停月供。
資金可以供你上述的3股,無問題。
------------------------------------------------
Q18519:
老師,小弟調整月供組合後,月供$7000下調為$6000
2800 $2000
66 $ 2000
788 $ 2000
剩餘$1000的,等1211/恒指科技ETF回落後先月供
•25歲
•月入20k
•月儲現金5k(已扣除月供股票)
•持有現金$85000
•持有股票$200000
(1) 現金股票比例大約3:7
係咪唔應該加注?現金太少嗎?
(2) 呢兩個月都要睇牙醫,預算$20000內,月供需要減少嗎?
(3)等待恒生科技etf回落後,月供科技etf會否比1211/2388更加好?
(4)等178/1257升返上去,到時再換第二隻股,可以嗎?
(5) 本身持有066,入手270/0002會唔理想嗎?
龔成老師:
1)合理,現時的大市平貴,你預持有3-5成現金適合。
2)唔需要,因為金額不算高。
3)因為月供是一個長期策略,有時唔算太貴,都可以進行,月供科技etf,$1000,已經可以開始。
4)可以。
5)可以,但唔建議太多,因為增長力不算強,你要睇翻自己的投資組合比例與目標。
------------------------------------------------
Q18520:
你好 一直有留意你fb
之前其實都問過你 我有負債問題 點樣可以重新開始?
求下你比啲意見
我做sales,收入唔穩定,
一般$15000-$18000,
月光族,因誤信網上投資騙案,所以有卡數同貸款問題供晒款都無錢剩
卡數只能還minpay,
唔想家人擔心,
有諗過借錢再投資,
定申請破產/債務舒緩
龔成老師:
第一,唔好申請破產。
第二,睇翻卡數而家的實際年利率,如果太高,就要處理左佢。
你可以去銀行,做私人貸款,目的是還卡數,雖然無解決到問題,但就可以幫你減少利息成本。同時,你可以拉長翻個還款期,等自己有空間,無咁大壓力。
你唔好做投資,這刻處理左負債先,理財要一步步,你太急反而仲危險。
----------------------------------------------
若你有問題想向本人發問,可在龔成的fb專頁中(www.facebook.com/80shing)inbox龔成,但要注意如無特別聲明,有可能將問答放上網,當然,會將發問者的身份,以及有關個人資料的部分刪去。
另外,我所給予的各種意見,只是供大家參考,當中無任何銷售及推介,不涉及任何利益,其實大家應該要有獨立分析的能力,我只是給予一些方向及純參考模式。
由於提問人數眾多,見諒無法即日回覆,如果是普通的提問,預起碼要7天以上才能回覆,若然是較複雜的提問,起碼要10天才能回覆,希望各位能諒解。
國泰小龍基金持股 在 姐夫的理財心事 Facebook 的最讚貼文
基金還是老的好
前言:
2018年對台股基金投資人而言,是驚濤駭浪的一年,許多干擾讓金融市場不得安寧,展望2019年的大環境,不少專業投資機構認為險峻仍在,因此,姐夫的看法是,在新的一年基金投資首重挑基金,因為此時也正是檢視基金,找出優質基金的好時機。
主文:
如何找到優質基金,正所謂「路遙知馬力」,這可以是個重要參考指標,如果一檔基金經歷過多次的空頭市場洗禮還能在市場屹立不搖,代表它經得起考驗。
以最近20年來說,至少發生過1997年亞洲金融風暴,2000年科技泡沫,2008金融危機及後來的歐債危機等大利空,不少台股基金沒能挺過而清算或合併。但「活得下來」只是基本條件,要「活得好」才是我們要挑的標的。
什麼叫「活得好」,可能很多人馬上聯想的是績效,績效當然是最好的檢驗指標,但姐夫覺得歷史夠久的台股基金,「規模」更重要。根據理柏的資料統計,成立超過20年的台股基金只剩43檔,然而,不少基金的規模不到10億元,活得久但長不大的基金,必有受到諸多不良因素影響,但可以肯定此類基金就是體質不佳。
有一定規模的基金,經理人操作才能比較靈活,至2018年11月30日為止,成立滿20年的台股基金規模超過30億元的只有五檔,分別為國泰小龍基金、保德信金滿意基金、群益馬拉松基金、保德信高成長基金、瀚亞外銷基金,其中,保德信投信旗下就有兩檔入列,顯示公司至少在維持基金規模上有花了一定心思。(如附表, 資料來源:投信投顧公會 資料日期:2018/12/31)
當然,老基金規模可以推持一定水準,選股策略與成績要獲得投資人信賴才能做到,以保德信金滿意基金來說,一直都是該公司的招牌基金,之所以能成為招牌,自然與其研究團隊的操作制度與紀律有關,對於投資標的不僅在乎「曾經擁有」,也注意「天長地久」,意思是能掌握現階段有高成長性的標的,也能提早佈局未來趨勢,最重要的還要在市場波動時,靈活的調整持股內容,所以,該自1995年5月成立以來已累積了565.96%的報酬率(資料來源:Lipper資料日期:2018/12/31),這代表的意義是一檔好基金要在多頭市場時為投資人衝刺累積足夠的糧食,才有「本錢」能安然渡過空頭市場。
前面提到,新的一年投資要首重風險,特別是美中貿易戰、英國脫歐等國際重要議題懸而未決,市場仍充滿許多不確定因素之際,除了考慮績效的絕對數字,還要注意基金績效的穩定度,波動度愈小愈好,以前述五檔老基金為例,近15年的標準差最低的是保德信金滿意基金18.5%。(參考附表)。
儘管2019年全球的整體經濟有趨緩的跡象,可能仍是充滿變數的一年,但如果基金經理人能趁此機會,提早佈局具有未來發展潛力的產業相關公司,像是5G產業、刺激景氣擴大建設概念的產業,也是讓基金持盈保泰的契機。
投資大師巴菲特曾說過,只有在退潮時,才知道誰在裸泳,2019年的經濟潮水正在退,剛好是可以找到「一直把泳褲穿得好好」的基金時刻,特別是已經過市場多次測試的老基金,再度加足馬力,發揮實力就趁此時了!
https://bit.ly/2RBtV5n
國泰小龍基金持股 在 姐夫的理財心事 Facebook 的精選貼文
基金還是老的好
前言:
2018年對台股基金投資人而言,是驚濤駭浪的一年,許多干擾讓金融市場不得安寧,展望2019年的大環境,不少專業投資機構認為險峻仍在,因此,姐夫的看法是,在新的一年基金投資首重挑基金,因為此時也正是檢視基金,找出優質基金的好時機。
主文:
如何找到優質基金,正所謂「路遙知馬力」,這可以是個重要參考指標,如果一檔基金經歷過多次的空頭市場洗禮還能在市場屹立不搖,代表它經得起考驗。
以最近20年來說,至少發生過1997年亞洲金融風暴,2000年科技泡沫,2008金融危機及後來的歐債危機等大利空,不少台股基金沒能挺過而清算或合併。但「活得下來」只是基本條件,要「活得好」才是我們要挑的標的。
什麼叫「活得好」,可能很多人馬上聯想的是績效,績效當然是最好的檢驗指標,但姐夫覺得歷史夠久的台股基金,「規模」更重要。根據理柏的資料統計,成立超過20年的台股基金只剩43檔,然而,不少基金的規模不到10億元,活得久但長不大的基金,必有受到諸多不良因素影響,但可以肯定此類基金就是體質不佳。
有一定規模的基金,經理人操作才能比較靈活,至2018年11月30日為止,成立滿20年的台股基金規模超過30億元的只有五檔,分別為國泰小龍基金、保德信金滿意基金、群益馬拉松基金、保德信高成長基金、瀚亞外銷基金,其中,保德信投信旗下就有兩檔入列,顯示公司至少在維持基金規模上有花了一定心思。(如附表, 資料來源:投信投顧公會 資料日期:2018/12/31)
當然,老基金規模可以推持一定水準,選股策略與成績要獲得投資人信賴才能做到,以保德信金滿意基金來說,一直都是該公司的招牌基金,之所以能成為招牌,自然與其研究團隊的操作制度與紀律有關,對於投資標的不僅在乎「曾經擁有」,也注意「天長地久」,意思是能掌握現階段有高成長性的標的,也能提早佈局未來趨勢,最重要的還要在市場波動時,靈活的調整持股內容,所以,該自1995年5月成立以來已累積了565.96%的報酬率(資料來源:Lipper資料日期:2018/12/31),這代表的意義是一檔好基金要在多頭市場時為投資人衝刺累積足夠的糧食,才有「本錢」能安然渡過空頭市場。
前面提到,新的一年投資要首重風險,特別是美中貿易戰、英國脫歐等國際重要議題懸而未決,市場仍充滿許多不確定因素之際,除了考慮績效的絕對數字,還要注意基金績效的穩定度,波動度愈小愈好,以前述五檔老基金為例,近15年的標準差最低的是保德信金滿意基金18.5%。(參考附表)。
儘管2019年全球的整體經濟有趨緩的跡象,可能仍是充滿變數的一年,但如果基金經理人能趁此機會,提早佈局具有未來發展潛力的產業相關公司,像是5G產業、刺激景氣擴大建設概念的產業,也是讓基金持盈保泰的契機。
投資大師巴菲特曾說過,只有在退潮時,才知道誰在裸泳,2019年的經濟潮水正在退,剛好是可以找到「一直把泳褲穿得好好」的基金時刻,特別是已經過市場多次測試的老基金,再度加足馬力,發揮實力就趁此時了!
https://bit.ly/2RBtV5n
國泰小龍基金持股 在 國內基金持股 的相關結果
國泰小龍基金 (台幣). 依持有類股(資料日期:2022/08/26). 持股明細(資料日期:2022/07/31). 持股名稱, 比例. 台積電, 8.37%. 力旺, 8.19%. 元太, 7.70%. 健策, 4.83%. ... <看更多>
國泰小龍基金持股 在 國泰小龍基金-新台幣的總覽 的相關結果
國泰小龍基金 -新台幣(Cathay Dragon TWD)(TW000T3714Y0) 的投資目標: 經理公司應確保資金之安全並追求長期之投資利得,並依誠信原則及專業經營方式,將本基金投資於 ... ... <看更多>
國泰小龍基金持股 在 國內基金持股資料 的相關結果
基金持股分佈-依持有類股[萬元] ... 國泰小龍基金(台幣)-持股明細 ... (1)股票型及平衡型基金自91年7月份起放寬為每月公布基金持股前五大個股名稱,及合計占基金淨資產 ... ... <看更多>