แม้หนังดัดแปลงจากเกม Gears of War จะไม่มีข่าวสารอัปเดตมานานหลายปี จนทำให้หลายคนหมดหวังกับตัวหนังไปแล้ว แต่ Dave Bautista นักแสดงผู้รับบทเป็น Drax the Destroyer ใน Marvel และอดีตนักมวยปล้ำ WWE ยังคงให้ความหวังกับหนังเรื่องนี้ต่อไป
.
Dave Bautista ให้สัมภาษณ์กับ Collider เผยว่า เขาเคยปฏิเสธการรับบทแสดงในหนังแอ็กชัน Fast and the Furious แล้วเสนอให้เขาได้แสดงหนังเรื่อง Gears of War แทน โดย Bautista กล่าวว่า...
.
"ผมได้มีโอกาสนัดเจอกับ WB (Warner Bros.) แล้วพวกเขาพูดคุยเสนอให้ผมแสดงหนังในเรื่อง Fast and the Furious แต่ผมก็ตอบกลับไปว่า "ไม่ฮ่ะ ผมไม่สนใจ มาพูดเรื่องให้ผมรับบทเป็น Marcus Fenix (ตัวละครหนึ่งใน Gears of War) ดีกว่า" "
.
"ผมไม่ต้องการอยากสร้างความผิดหวังให้ใคร ผมแค่คิดว่าหนัง Gears of War มันน่าสนใจมากกว่าสำหรับผม" Dave Bautista กล่าว "ผมอยากทำในสิ่งที่ผมหลงรักและหลงใหล ซึ่งผมมั่นใจว่าสามารถทำผลงานออกมาได้ดีแน่นอน"
.
ก่อนหน้านี้ Dave Bautista เคยสัมภาษณ์กับ IGN ว่าเขาอยากรับบทเป็น Marcus Fenix ในภาพยนตร์เรื่อง Gears of War เป็นอย่างมาก แม้เขาไม่เคยเผยสาเหตุว่าทำไมจึงอยากแสดงเป็น Marcus แต่หากอ้างอิงจากบทสัมภาษณ์แล้ว ก็ดูเหมือนว่า Bautista จะชื่นชอบเกมตระกูล Gears of War มาก ๆ เลยทีเดียว (และเขาได้ปรากฏตัวในเกม Gears 5 อีกด้วย)
.
แม้ภาพยนตร์ Gears of War กำลังเผชิญหน้ากับปัญหา Development Hell ตั้งแต่ปี 2007 และไม่มีท่าทีว่าหนังดังกล่าวจะถ่ายทำเสร็จเร็ว ๆ นี้ แต่อย่างน้อย ข่าวดังกล่าวก็พอมอบความหวังให้แฟน ๆ Gears of War ที่กำลังติดตามรอรับชมหนังได้อยู่บ้าง
.
ที่มา: https://collider.com/dave-bautista-bane-comments-explained/
.
https://www.ign.com/articles/dave-bautista-says-he-turned-down-fast-and-furious-to-pitch-a-gears-of-war-movie
.
#ข่าวเกม #GamingDose #GearsofWar
同時也有5部Youtube影片,追蹤數超過1萬的網紅translation,也在其Youtube影片中提到,#'06年にコナミが発売した、DS用アクションRPG作品であり、DSドラキュラの2作目。悪魔城ドラキュラ20周年記念作品でもある。 ストーリーはバンパイアキラー(MD/'94年)の実質的な続編であり、また月下の夜想曲(PS/'97年)にも強く結びついていて、両作 の間の時代に起こったことや、シリー...
「destroyer movie」的推薦目錄:
- 關於destroyer movie 在 GamingDose Facebook 的精選貼文
- 關於destroyer movie 在 鴨頭 嘉人 Facebook 的最佳貼文
- 關於destroyer movie 在 Jacky 玩具匣 Facebook 的最讚貼文
- 關於destroyer movie 在 translation Youtube 的最佳解答
- 關於destroyer movie 在 玩具人 TOY PEOPLE NEWS Youtube 的最讚貼文
- 關於destroyer movie 在 Top movie picks Youtube 的最讚貼文
- 關於destroyer movie 在 Destroyer Movie 的評價
destroyer movie 在 鴨頭 嘉人 Facebook 的最佳貼文
【芸能事務所の生き残り方】
本題に入る前に近況報告からさせてください。
昨日もお話しさせていただいたのですが、3日前に募集を開始した「西野亮廣オンライン講演会 〜マーケティング講座【上級編】〜」に期待が集まっているみたいで、昨日の段階では受講生が850人だったのですが、今朝見たところ、1700名を超えていました。本当にありがとうございます。
(こちら↓)
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
こちらの講演会は受講料が5300円となっておりますが、映画『えんとつ町のプペル』のオンラインムビチケ(前売り券)が「3枚」ついてくるので、受講料は実質ほぼ無料です。クラファンの手数料ぐらい。
当然、この講演会をやっても僕には利益なんてないのですが、僕からすると、そんなものよりも、皆で作った映画が一人でも多くの方に観てもらえる方が何千倍も何万倍も嬉しいので、まったく構いません。
モノを届ける為には、何が必要なのか?
人を集める為には、何をしなければならないのか?
今回の講演会では、エンターテイメントに限らず、全てのサービスに関わってくる問題と、その解き方について、かなり踏み込んだ話をしたいと思います。「上級編」とありますが、難しい言葉や、無駄な横文字は使わないので、ご安心ください。
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
というわけで、今日の本題です。
今日は「キンコン西野が芸能事務所を作るなら…」というテーマでお話しさせていただきます。
僕は表向きは吉本興業のタレントなのですが、それって表舞台に出る時で、僕の実際の仕事は9割ぐらいが株式会社NISHINOの仕事なんですね。
ただ、吉本興業とバチっているってことはなくて、吉本興業と一緒にした方がいい仕事は一緒にしますし、「ここは組まない方がいいよね」という仕事は組まずに、株式会社NISHINOでやらせてもらっています。そのへんは臨機応変に。
吉本芸人の中では珍しい「吉本愛」がある男です。
やっぱり、なんだかんだ言っても自分を育ててくれた会社なので、その恩は何倍かにして返さないと気持ちが悪い。
だからこそ、ダメな時はかなり強めに「ダメだ」と言います。
かなり強めに(笑)
吉本興業に限らず、あらゆる芸能事務所がおかれている今の状況を、めちゃくちゃフラットな立場から切り取ると……やっぱり、最大の権威であった「テレビ」を観る人が減ってきて、それぞれがYouTubeチャンネルを持ってしまって、「テレビに出たい」というタレントや、「レギュラー番組が欲しい」というタレントが減ってきた。
くわえて吉本興業の場合だと、コロナで劇場もやられてしまって……それによって「いや、劇場でネタをおろすより、ジャルジャルみたいにYouTubeでネタをおろした方が多くの人に見られるし、実入りもいいんじゃね?」というのがバレてしまって……今、全員の頭の中にある疑問は「芸能事務所って本当に必要なの?」だと思います。
インターネットの本質は「直接購入」なので、どうしても「中抜き」の立場は弱くなってしまう。
そんな中、今、各芸能事務所が生き残りをかけて、あれやこれやと手を打っているわけですが、たとえば、こと吉本興業に関していうと、やっぱりこれまで「大仏商売」だったんですよね。
明石家さんまサンがいて、ダウンタウンさんがいて、ナインティナインさんがいて…という。もちろん、その才能を生んだのは吉本興業であることは間違いないのですが、「生んだ才能に乗っかり続けた」というのも、また事実。
それでも、ネットインフラが整うまでは、それでいけたんですよね。
タレントのスケジュールを切って、ギャラ交渉をして、時々、バーターで新人を挟んで…というビジネスモデルを長らくアップデートする必要がなかった。
それはそれで本当に凄いことなんだけども。
だけど今は、ネットインフラ、もっと言うと、動画インフラやダイレクト課金インフラが整ってしまったので、もう「事務所に所属していないと世に出れない」みたいな時代じゃなくなった。
で、「これはヤバイ!」となって、今、慌てて、各芸能事務所デジタル化らしきものを進めているのですが、肌感でいうと7〜8年ぐらい遅い。
「UI、UX、何やそれ?」「オンラインサロンって、儲かりまんの?」という世界です。
本当に、何年も前に止まってしまった時計の針を今、慌てて動かしているから、ガタガタギシギシ鳴っているのが現状です。
頑張っているのは分かるのですが、そこに対する知識が圧倒的に不足しているから、流行っているものを見よう見まねで始めては見るものの、全然イケてないサービスを量産してしまう。
「そういうことじゃねえんだよ」の連続です。
一つ、吉本興業のクラウドファンディング「SILKHAT」に関しては、立ち上げから携わらせてもらった手前、今でも逐一「ここは違う、ここはこうだ」と口を挟ませてもらっているのですが、それ以外の吉本が仕掛けているサービスなんかは、ちょっとよく分からない。
救いは社外取締役で来てくださったビリギャルの坪田さんで、さすが坪田さん案件はイケてるなぁと思うのですが、ただ、坪田さんの身体は一つしかないので、さすがに吉本興業の全てのサービスをカバーすることは難しい。
吉本って、本当に大きな会社なんです。
ネットは特に適者生存の世界で、これまでリアル社会でどれだけ幅をきかせていようが、時代に合っていなかったら、1秒で駆逐されてしまうんです。
時計の針を長年止めていた人が見よう真似で参戦して生き残れる世界じゃないんですね。
今、コロナで食い扶持が減った各芸能事務所が、「新しい収入源を作れ〜」と躍起になっていると思います。
このへんの展開は手に取るように分かるのですが、まぁ、いろんな事務所さんが「オンラインサロン」を始めると思います。
始める理由は「オンラインサロンは、どうやら儲かるらしいから」です。
そして僕の見立てだと、ほぼ100%失敗します。
「なぜ、ダイレクト課金が成立しているか?」を構造で理解していないからです。
「認知」と「人気」の違いを本質的な部分で理解できていない。
今田さんや東野さん、この前だと華大さんとか千鳥さんとかが「そういうのは、知識の無い社員が旗を振らずに、西野に頼んでやってもらったらいいんだよ」と言っていたんですが、僕本人が言うのもアレですが、本当にそうだと思うんですね。
でも、社員は絶対に聞いてこない。
僕は日本の名だたる企業さんから社員向けの講演会のオファーを受けるのですが、吉本興業から頼まれたことは一回もありません。
自分で言うとカドが立つので嫌なのですが、でも実際問題、クラウドファンディングで日本で一番支援を集めていて、オンラインサロンで日本で一番会員を集めていて、なんか国内最大の広告賞を取っている。
…そんな奴が、自分とこの会社にいて、カジュアルにアドバイスを求められる距離にいるんだったら、アドバイスを求めた方がよくないですか?
渡辺直美ちゃんにインスタの運営方法を聞いた方がよくないですか?
カジサックやオリラジの中田君にYouTubeの勉強会を開いてもらった方がよくないですか?
でも、それをしないんです。なぜか?
「プライド」です。
芸能事務所とテレビというタッグはこれまで本当に強くて、タレントはあくまで「使う存在」だったので、「教えてくださ〜い」とは言えない。
現役のバリバリ第一線でやっている人が、隣にいるんです。これ、勿体無いでしょ。
僕が吉本興業の社長なら、西野にギャラ100万円渡して、なんばグランド花月に吉本の全社員を入れて、西野のマーケティング講座をやります。もしくは西野の書籍「革命のファンファーレ」あたりを全社員に配ります。
#どうせ西野は100万円を全額寄付します
これビッグマウスでも天狗でも何でもなくて、普通のビジネスマインドを持った人からすると、かなりフラットな意見だと思います。
で、今日の本題である「キンコン西野が芸能事務所を作るなら…」というところなのですが、やっぱり、今、一番時代を切り取れているのは、「結果を残しているプレイヤー」であることは間違いないんです。
そこに、あらゆる情報が集中しているので。やっぱり、その人が一番、知識がある。
その上で、僕が芸能事務所を作るのなら…………トッププレイヤーに株を持たせます。
むしろ、事務所の方から頼みこんで、事務所の株を持ってもらう。
株を持ってもらうのが難しいというのであれば、顧問料として業務ごとに契約して、事務所の売り上げのパーセンテージ渡します。
吉本興業でやるYouTubeならば、顧問料として、カジサックやオリラジ中田君に僅かでもパーセンテージを渡します。
そうすると、カジサックやオリラジ中田君は、吉本興業のYouTubeを盛り上げようとして、他の吉本芸人のYouTubeチャンネルの宣伝を自発的に行ってくれるので。
これから「タレントに株を渡せる事務所」と「タレントに株を渡せない事務所」の明暗は大きく分かれてくると思います。
今日のオンラインサロンの記事は、ここから、さらに踏み込んだ話をしたいと思います。
よろ!
▼西野亮廣の最新のエンタメビジネスに関する記事(1記事=2000~3000文字)が毎朝読めるのはオンラインサロン(ほぼメルマガ)はコチラ↓
https://salon.jp/nishino
▼Instagram版はコチラ↓
https://nishino73.thebase.in/items/25497065
━━━
2020年12月25日公開!
映画『えんとつ町のプペル』
▼オンラインムビチケ(特典付き)の購入はこちら↓
https://mvtk.jp/Film/070395
▼上映館はこちら
https://theater.toho.co.jp/toho_theaterlist/poupelle.html…
[how to survive the entertainment office]
Let me make a status report before entering the chase.
I was able to talk to you yesterday, but I started recruiting 3 days ago, ′′ Ryo Nishino Online Lecture ~ Marketing course [Advanced Edition]~" it seems that there is a lot of expectations for yesterday's stage, and I'm going to have a good time with the students There were 850 people, but I just saw it in the morning, and it was over 1700 people. Thank you so much.
(here ↓)
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
This lecture is 5300 yen for the enrollment fee, but the online bangabandhu (advance tickets) of the movie ′′ a town ′′ is coming with ′′ 3 pieces ′′ so I'm going to enroll The fee is virtually almost free. About the fees of a fan.
Of course, I don't have any profit to do this lecture, but from me, it's a thousand times more than that, it's a lot of people who have been able to watch a lot of movies that we all made. I'm so happy that I'm so happy that I'm so happy that I'm
What do you need to deliver things?
What do you have to do to collect people?
In this lecture, I would like to talk about the problem that is involved in all services, and the problem that is involved in all services, and the solving of it." it is an advanced version." but it is difficult words and useless. I don't use the side letters, so please rest assured.
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
So today's chase.
Today we will talk about the theme of ′′ if xin nishino is going to make an entertainment office..."
I'm officially a talent for yoshimoto kogyo, but it's time to go on the stage, and my actual work is about 9 % of Nishino Co Ltd.
It's just that I'm not drumstick with yoshimoto kogyo, but I'm going to have a good time with yoshimoto kogyo, and I'm going to have a good time with the work that I don't have to set up here, but I'm going to do it I'm giving it to you. I'm flexing it.
This is a man who has a rare ′′ Yoshimoto Love ′′ among yoshimoto comedians.
As expected, it's a company that raised me even if I said it, so i feel bad if I don't return it to a few times.
That's why when you can't do it, it's pretty strong to say ′′ no
Pretty strong lol
It's not limited to yoshimoto kogyo, but when you cut the current situation that every entertainment office is in a flat position...... as expected, there are many people who watch ′′ TV ′′ that was the biggest authority, and each one is youtube I have a channel, and I have lost the talent of ′′ I want to be on TV ′′ and ′′ I want a regular program,"
In the case of yoshimoto kogyo in the mouth, the theater was also hit in corona...... by that, ′′ No, it's a lot of people who put down the story on Youtube like jal rather than lowering the story in the theater. I found out that it's good to have a good time?" now I think that the question in everyone's head is ′′ I really need an entertainment office?"
The essence of the internet is ′′ direct purchase so the position of ′′ inside ′′ is going to be weak.
In such a way, each entertainment office has survived, and it is hitting their hands with this, but for example, about yoshimoto kogyo, it was a ′′ Daibutsu business ′′ so far.
There is a akashiya san, and there is downtown, and there is a nine nine nine... Of course, there is no doubt that it is yoshimoto kogyo who gave birth to the talent, but it is also a fact that ′′ I have continued to be born with the talent that I have been born,"
Still, until the net infrastructure is done, it's done.
I didn't have to update my business model for a long time, when I cut my talent schedule, negotiate galaga, and sometimes, in remembrance of the newcomer...
That's really amazing though.
But now, net infrastructure, more to say, video infrastructure and direct charge infrastructure have been set up, so it's no longer an era like ′′ if you don't belong to the office, you can't get out of the world
So," this is crazy!" and now I'm in a hurry, and I'm going to have a good time with each entertainment office digital, but it's about 7 TO 8 years late with the skin feeling.
′′ UI, UX, what is that?"" the online salon is profitable?"
Really, I'm in a hurry to move the needle on the clock that has stopped years ago, so it's the current situation that I'm going to have a good time with the tagaytay snipe.
I know you're working hard, but the knowledge of there is overwhelming, so I'm going to see what's trending, and I'm going to have a good time with a lot of people who are in the middle of the day, and I'm going to have a mass production of
It's a row of ′′ it's not that kind of thing
One, as for yoshimoto kogyo's crowdfunding ′′ Silkhat ′′ in front of the launching, I still have a mouth-to-mouth ′′ it's different here, it's like this other than that I don't really understand the service that yoshimoto is planting.
Salvation is the outside director of the biryani, and I think that the case is cool, but it's just that there's only one body of Mr. Bamboo, so I'm going to go to the middle of the day, and I'm going to have a good time with yoshimoto kogyo Covering the services of the.
Yoshimoto is a really big company.
The net is especially the world of the fittest survival, and how wide it is in real society so far, but if it is not right in the era, it will be destroyer in 1 seconds.
It's not a world where people who have been stopping the needle in the clock for many years can survive and survive.
Now, I think that each entertainment office, which has lost the the in corona, is scrambling to make a new source of income ~"
I know I'm going to get this strange expansion, but I think all kinds of offices will start the ′′ Online Salon ′′
The reason to start is ′′ the online salon seems to be profitable
And when it's my likened, almost 100 % fail.
Because I don't understand the structure of ′′ why the direct charge is completed?"
I don't understand the difference between ′′ cognitive ′′ and ′′ popularity ′′ in an intrinsic part.
Imada-San and higashino-San, last time, Mr. Hua-San and chidori-San said, ′′ that's what I wish I could ask nishino to do without knowledge without throwing the flag But that's what I'm saying, but I really think it is.
But employees never listen.
I'm getting an offer for a lecture for employees from a Japanese famous company, but I've never been asked by yoshimoto kogyo.
I don't like it because I'm going to say it myself, but it's actually a problem, crowdfunding is collecting the most support in Japan, and I'm collecting the most members in Japan at the online salon, and I'm going to have the biggest advertising I'm taking it.
... isn't it better to ask for advice if that kind of guy is in this company and in the distance where he can ask for advice casual?
Isn't it better to ask Naomi Watanabe how to operate her instagram?
Isn't it better to have a youtube study session for kazi and olli nakata?
But I don't do that. Why?
It's ′′ pride
The tag called entertainment office and tv is really strong so far, and the talent was only ′′ the existence of use," so I can't say ′′ let me know,"
There are people who are doing it on the front line of the active crunching. This is not spoiled, is it?
If I am the president of yoshimoto kogyo, I will give you 100 yen to nishino, and I will put all employees of yoshimoto in nanbagurando huā yuè, and I will do a marketing course in nishino. Or handing out nishino's book ′′ Fanfare of the revolution ′′ to all employees.
#どうせ西野は100万円を全額寄付します
I think it's a pretty flat opinion from a person with a normal business mind, not a big mouse or tengu.
So, today's chase, ′′ if xin nishino is going to make a entertainment office..." but now, the most era is," the player who leaves the result ′′ Things are not wrong.
There, because all the information is focused. As expected, the person is the most knowledgeable.
On Top of that, if I'm going to make an entertainment office............ I'll bring stocks to the top player.
Rather, I'm going to ask you from the office, and I'm going to have a office stock.
If it is difficult to get stocks, sign up for each business as an adviser fee and pass the percentage of the sales of the office.
If you're on Youtube at yoshimoto kogyo, you'll give a little percentage to kazi and olli nakata as an adviser.
So, kazi and olli nakata are going to elevate yoshimoto kogyo's Youtube, and they are voluntarily going to promote the youtube channel of other yoshimoto comedians.
From now on, I think that the light of ′′ the office that can pass stocks to talent ′′ and ′′ the office that can't give stocks to talent ′′ will be divided greatly.
Today's online salon article, from here, I would like to talk about stepping in further.
Happy birthday!
▼ an article about the latest entertainment business of ryo nishino (1 articles = 2000 to 3000 characters) can be read every morning online salon (almost mail magazine) is here ↓
https://salon.jp/nishino
▼ Instagram version is here ↓
https://nishino73.thebase.in/items/25497065
━━━
Released on December 25, 2020!
The movie in a town ′′
▼ Buy Online Bangabandhu (with perks) here ↓
https://mvtk.jp/Film/070395
▼ here is the screening hall
https://theater.toho.co.jp/toho_theaterlist/poupelle.html#region7Translated
destroyer movie 在 Jacky 玩具匣 Facebook 的最讚貼文
PRE-ORDER OPEN NOW: "Conan, what is best in life?" Charging out of the 1982 cinematic juggernaut is the great warrior hero Conan The Barbarian in his iconic pose from the movie. Conan The Barbarian ULTIMATES! is a 7" tall, fully poseable action figure. Conan will come with interchangeable parts and accessories including The Atlantean Sword in deluxe slipcase-style packaging. Note: This is a brand new sculpt and not the same as the Wave 1 Conan The Barbarian Movie ULTIMATES! Figure that is currently in production. This is also different from the Conan The Destroyer figure we showed at Power-Con last year. This made-to-order release will be open to pre-order until Wednesday, July 15th. For all the details visit: preorder.super7store.com
destroyer movie 在 translation Youtube 的最佳解答
#'06年にコナミが発売した、DS用アクションRPG作品であり、DSドラキュラの2作目。悪魔城ドラキュラ20周年記念作品でもある。
ストーリーはバンパイアキラー(MD/'94年)の実質的な続編であり、また月下の夜想曲(PS/'97年)にも強く結びついていて、両作
の間の時代に起こったことや、シリーズおなじみの要素を構成した作りになっている。
主な特徴としては、パートナーシステムの導入、それぞれのキャラの性能の明確な差別化、クエスト要素の導入、通信でアイテムを他のプレイヤーと売買出来るSHOP MODEを搭載、複数のプレイヤーと協力して挑戦するCO-OP MODEを追加、タッチペン使用率を低減、魔封陣システムを廃止、装備のバリエーションを増加、装飾品スロットが2個に増加、使用アイテムの種類が増加などが挙げられる。
BGMは山根さんと古代氏が作曲し、三浦氏が編曲を行った。
BGMと効果音は1980年代のコナミゲームサウンドにこだわったサウンドデザインを目指し、過去のシリーズからのアレンジと本作からの新曲で構成されている。
ドライバ作成:松下なづき氏
効果音:てしがわら氏
作曲:山根ミチルさん、古代祐三氏
編曲:三浦憲和氏(DS音源アレンジ)
Year: 2006.11.16(J),2006.12.05(U),2007.02.23(EU)
Manufacturer: Konami
computer: nintendo ds
Hardware: 16channel ADPCM/PCM (Max 8 channels can be set to PSG)
Music driver programmer: Nazuki Matsushita
Sound Effect: Teshiga Wara (Teshiga-Wara)
Composer: Yuzo Koshiro (Ancient.Corp), Michiru Yamane
Arranger:Norikazu Miura
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
00:00 01.Gallery of Labyrinth -movie- (~ギャラリーオブラビリンス~/タイトルムービー)
01:02 02.Name Entry (ネームエントリー)
03:32 03.Birth of War (戦火の産声/物語導入部)
04:12 04.Invitation of a Crazed Moon (狂月の招き/エントランス)
07:13 05.The Looming Threat (迫りくる脅威/ベヒモスに追われる時等)
08:34 06.OPERATION "VK" (クエスト)
10:58 07.A Small Prayer (小さな祈り/ショップ)
13:02 08.VICTORIAN FEAR (煙霧の街)
17:08 09.Piercing Silence (切り裂かれた静寂/ボス戦)
20:41 10.Silent Prison (寡黙の牢舎/地下処刑場)
24:46 11.Jail of Jewel (服従の大階段)
28:59 12.DESTROYER (ボス戦/ベヒモス等))
31:05 13.Hail from the Past (熱砂の墓所)
35:26 14.Chaotic Play Ground (愚者の国)
39:51 15.The Gears Go Awry (歯車は狂い始める/刻死塔)
45:34 16.Dance of Sadness (悲しみの舞踏/ステラ&ロレッタ戦)
52:46 17.Meeting of Destiny (邂逅/会話)
54:58 18.The Hidden Curse (隠された呪禁/黄昏の森)
59:58 19.Gaze Up at the Darkness (見上げよ、闇を/主の居城)
01:04:52 20.Faraway Days (遠き日々/会話)
01:08:27 21.Bloodlines Bequeathed (-継承- 乾坤の血族/ムチの記憶戦[ドラキュラXの乾坤の血族,月下の夜想曲の異形の血族のアレンジ])
01:12:28 22.Bad Situation (悪魔の巣窟)
01:15:20 23.Great Gate of Darkness (闇凛の大扉/悪魔の巣窟 ボス戦[悪魔城ドラキュラ 蒼月の十字架])
01:18:04 24.Sandfall (降り積もる砂塵/消え去りし都[王家の谷 エルギーザの封印])
01:20:06 25.In Search of the Secret Spell (秘宝を求めて/消え去りし都 ピラミッド[王家の谷 エルギーザの封印])
01:23:32 26.Crucifix Held Close (十字架を胸に/冥界の学舎[悪魔城ドラキュラ(AC)])
01:28:18 27.Behind the Gaze (視線の裏側/焼け堕ちた楽園)
01:31:51 28.Iron Blue Intention (魔の13番街/バンパイアキラー)
01:36:35 29.Esquisse of Violence (暴虐のエスキース/ブローネル戦)
01:39:29 30.Thirst for Blood (血の乾き/不穏な会話)
01:41:50 31.Overture (玉座の間[悪魔城伝説])
01:43:58 32.Banquet of Madness (狂宴/ドラキュラ戦)
01:46:59 33.Awakening from the Nightmare (悪夢からの目覚め/オールクリア)
01:47:17 34.The Night Flows (夜は流れる/エンディング)
01:50:39 35.Portrait of Destiny (運命の肖像画/スタッフロール)
01:54:13 36.Game Over (ゲームオーバー)
01:54:20 37.Simon Belmont's Theme (シモン・ベルモンドのテーマ/レコード5[悪魔城ドラキュラ(SFC)])
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
destroyer movie 在 玩具人 TOY PEOPLE NEWS Youtube 的最讚貼文
長達 1.1 公尺的巨獸星艦,重磅強襲! LEGO 75252 UCS 系列《星際大戰》帝國滅星者戰艦 Imperial Star Destroyer 延伸閱讀: https://www.toy-people.com/?p=49186
#滅星者#這個長度我很熟#千豪辛苦了
★【玩具人玩玩具】最夯的招牌單元:http://bit.ly/2BV5shT
★【玩具人の挑戰狀】挑戰跟youtuer或職人系列:http://bit.ly/2RYgqMg
★【街頭調查隊】街頭訪問系列:http://bit.ly/2Pi5Omd
★【玩具探險隊】外出取材出國囉的系列:http://bit.ly/2syjHDJ
★【近期推薦的扭蛋】最高人氣企劃:http://bit.ly/2FDV0xE
★【玩具人TV】日漫、美漫、漫威DC超級英雄八卦史:http://bit.ly/2L3EFD6
★【玩具人Vlog】http://bit.ly/2FAFeBN
玩具人官網:https://www.toy-people.com/
玩具人臉書:https://www.facebook.com/toypeople/
玩具人影音部IG:https://instagram.com/toypeople.youtube/
五五的IG:https://www.instagram.com/toypeople55/
❤ 加 LINE@ 得上片通知,跟上首播 94 爽!➞ https://line.me/R/ti/p/%40ndv2060n
❤ 喜歡就訂閱我們 Youtube 頻道,小鈴鐺開7來! ➞ http://bit.ly/2YteQCP
destroyer movie 在 Top movie picks Youtube 的最讚貼文
《毀滅者》是一部2018年美國犯罪動作驚悚劇情片,卡瑞恩·庫薩馬執導,妮可·基嫚、賽巴斯汀·斯坦領銜主演
訂閱【電癮好選喆Top movie picks】https://goo.gl/3S03OY
簡立喆主播臉書 https://goo.gl/cUWJx7
按個讚,最新訊息不漏接!
destroyer movie 在 Destroyer Movie 的推薦與評價
Destroyer Movie · Witness the shocking transformation. Nicole Kidman stars in Destroyer Movie - now available on Blu-ray™, DVD & Digital: http://bit.ly/ ... ... <看更多>