2年ぶりの現地開催となった東京ゲームショウ。各メーカーの心境は? #TGS2021 https://www.gizmodo.jp/2021/09/tokyo-game-show-2021-exhibition-booth-interview.html?utm_source=facebook&utm_medium=feed&utm_campaign=63525684c3c87c961d0548e50c1704c9
同時也有94部Youtube影片,追蹤數超過1萬的網紅translation,也在其Youtube影片中提到,#マイクロキャビンが発売した、88用アクションRPG('91年)からのMSX2移植版。 サークシリーズの外伝的作品で、サークII('90年)の時代から1年後の世界が舞台。 原作は前作に続き柳島秀行氏、ゲーム・デザインおよびシナリオは前2作でグラフィックを手掛けていた川口洋一郎氏、イメージイラストは菊...
「exhibition game」的推薦目錄:
exhibition game 在 Gizmodo Japan Facebook 的最讚貼文
新タイトル大集合! 東京ゲームショウ2021、各ブースの様子をお届けします #TGS2021 https://www.gizmodo.jp/2021/09/tokyo-game-show-2021-exhibition-booth.html?utm_source=facebook&utm_medium=feed&utm_campaign=40358ec37f33a9da69cbb0d53cc043ad
exhibition game 在 Cheekiemonkies Facebook 的精選貼文
It’s the best time to visit Trick or Thrills at Universal Studios Singapore this Halloween because the monsters come can’t near you… erm, cos #socialdistancing 😅😅😅
And yes, Halloween Horror Nights returns to USS too!!! Well, sort of. After going on a break last year, #HHN comes back in an exhibition format where visitors gets to go behind the scenes and learn what goes into the making of the biggest Halloween event in Southeast Asia.
So no need to worry creepy-scares or jump-shocks because there are only frightening icons & scary props to view… which probably explains why Ale was game enough to enter! 😆 Some parts were still scary for her though, but we all made it through!!!
Want to make your admission ticket more worthwhile? Visit on Fridays or Saturdays because that’s when USS closes at 10pm. You’ll get to venture into Universal Monsters Scream Alley after dark where Frankenstein, the Bride of Frankenstein, Dracula and the Wolfman, lie in wait. Nothing too terrifying and good for selfies. 😁
As for the little ones, there are Halloween Character Meet & Greets… along with hunting for treats where kids can pick up candy treats!
*HHN Exhibition and Scream Alley are included in the admission ticket.
Resorts World Sentosa
exhibition game 在 translation Youtube 的精選貼文
#マイクロキャビンが発売した、88用アクションRPG('91年)からのMSX2移植版。
サークシリーズの外伝的作品で、サークII('90年)の時代から1年後の世界が舞台。
原作は前作に続き柳島秀行氏、ゲーム・デザインおよびシナリオは前2作でグラフィックを手掛けていた川口洋一郎氏、イメージイラストは菊池通隆氏が担当した。
BGMはOPとEDのみ新田氏、作中BGMは瓜田氏, 福田氏が編曲した。
編曲:瓜田幸治氏, 福田康文氏,新田忠弘氏
Manufacturer: 1991.10.04 Micro Cabin
computer: msx2 + msx-music
Hardware: AY-3-8910,YM2413
Arranger: Yukiharu Urita,Tadahiro Nitta,Yasufumi Fukuda
-----------------------------------------------------------
00:00 01.A Ball of Light
00:15 02.Opening (オープニング1)
01:27 03.Title (タイトル)
01:51 04.Opening 2(オープニング2)
03:57 05.Woods (Xak II Boroz Forest)(森 *Xak II ボローズの森)
07:02 06.Entrance to the Tower (塔の入り口)
09:05 07.Ground Floor (地のフロア)
10:57 08.Underground (地下)
12:27 09.Before the Boss Battle (ボス戦前)
15:00 10.Boss Battle (ボス戦)
16:14 11.Floor of Flames (炎のフロア)
18:39 12.Crisis (危機)
19:40 13.Trial (試練)
21:33 14.Holy Study(聖なる調べ)
24:12 15.Floor of Water (水のフロア)
27:11 16.G-Crab (G・クラブ)
29:07 17.Al Acryla (アル・アクリラ)
30:17 18.Floor of Wind (風のフロア)
32:18 19.Dragon (ドラゴン)
33:30 20.Floor of Heaven (天のフロア)
35:30 21.Powell's Spirit (パウエルの霊)
37:33 22.Gil Berzes (ギル・ベルゼス)
38:47 23.Floor of Darkness (闇のフロア)
40:41 24.Before the Decisive Battle (決戦前)
43:03 25.Gazzel Resistance (ゼグライアの抵抗)
45:23 26.The Tables are Turned (形勢逆転)
46:53 27.Gazzel (ガゼル)
49:20 28.Return (帰還)
51:46 29.Staff Roll (スタッフロール)
53:45 30.Game Over (ゲームオーバー)
55:04 31.Cabin Times / Opening "Around the world..." (キャビンタイムズ/オープニング「回る世間は…」)
55:24 32.Cabin Times / Main BGM "Good Weather Today"(キャビンタイムズ/メインBGM「今日は、いい天気」)
56:51 33.Cabin Times / Cyber Painting Exhibition "One Dot of Fascination"(キャビンタイムズ/電脳絵画展 魅惑の1ドット」)
58:13 34.Cabin Times / Cabin CM "Come on Everyone"(CABIN CMキャビンタイムズ/CABIN CM (「みんな おいでよ」)
59:59 35.Cabin Times / Ending "Dream Studio"(キャビンタイムズ/エンディング 「夢見るスタジオ」)
------------------------------------------------------------
exhibition game 在 數碼捕籠 Youtube 的精選貼文
2021年已過咗一季有多,我哋特別搵咗幾條同大家息息相關(?)嘅 IT 新聞,唔單只拎出來鞭屍之餘,仲有好多偉論同大家講返!
一個於YouTube上發布嘅數碼節目,
只要係同數碼有關,我哋就會講!
間唔中會開箱,
就算買唔起都叫玩咗!
記得逢星期三及星期六,傍晚 18:30 收睇喇~!
FB:https://www.facebook.com/digitalcatcher
exhibition game 在 translation Youtube 的最佳解答
#ガイナックスが発売した、育成シミュレーションゲームのオリジナル版となる98版であり、シリーズ2作目。
主な特徴としては、イベントや娘の成長バリエーションの増加、衣装が大幅に増加、執事のキューブが登場、娘にライバルが登場、
EDが74種類に増加、結婚相手によるEDの追加、養父(主人公)との結婚ENDが登場等があげられる。
今作でシリーズのシステムが完成されたといっていいほどであり、以降の作品は本作を基盤としている。
BGMはKAJA氏が作曲、娘の育成方法が多岐にわたるため、仄々とした通常曲から激しい戦闘曲、アカデミックな曲と方向性が幅広い。
作曲:梶原正裕氏
Manufacturer: 1993.06.15 gainax
computer: PC-9801 series
Hardware: YM2203
composer: masahiro kajiwara
------------------------------------------------------------------------------
00:00:00 01.Profile Determination (娘の名前入力シーン)
00:01:18 02.Opening 1 (オープニング1)
00:02:49 03.Opening 2 (オープニング2)
00:05:41 04.Main Screen [Spring] (メインテーマ・春)
00:09:10 05.Main Screen [Summer] (メインテーマ・夏)
00:12:43 06.Main Screen [Autumn] (メインテーマ・秋)
00:16:32 07.Main Screen [Winter] (メインテーマ・冬)
00:20:10 08.Main Screen [Disease] (メインテーマ・病気)
00:24:49 09.To The Castle (お城へ訪問)
00:26:53 10.To The City (街で買い物)
00:29:09 11.To The Church (教会)
00:31:06 12.Part-time Job (アルバイト)
00:32:54 13.Training (修行とか勉強のあたり)
00:34:48 14.Knight-errantry (武者修行)
00:37:09 15.Monster Encounter [Warning] (警戒中)
00:38:09 16.People Encounter (人と出会う)
00:39:38 17.Battle (戦闘)
00:43:35 18.Sea Vacation (海のバカンス)
00:45:27 19.Mountain Vacation (海のバカンス)
00:47:34 20.Rest (休息)
00:48:46 21.Art Exhibition (展覧会)
00:51:09 22.Fighting Exhibition (武闘会)
00:55:05 23.Martial-arts Bout (武芸試合)
00:57:38 24.Dance Party (ダンスパーティ)
00:59:58 25.Cooking Competition (お料理コンクール)
01:01:26 26.Awards Ceremony (表彰台の音楽)
01:03:29 27.Mystery [Event] (イベント1・神秘)
01:05:37 28.House Visitor [Event] (イベント2・来客)
01:07:37 29.Tension [Event] (イベント3・緊迫)
01:08:34 30.Ending (エンディング)
01:12:57 31.Credits (クレジット)
01:17:35 32.High Shock Kang (カン高いショック)
01:17:40 33.Heavy Shock (ヘビィなショック)
01:17:47 34.Meeting Important People (要人と面会)
01:17:55 35.A Pleasant Event (嬉しい事件)
01:18:03 36.A Sorrowful Event (悲しい事件)
01:18:08 37.Bad End (バッドエンド)
01:18:26 38.Harvest Festival Fanfare (収穫祭ファンファーレ)
--------------------------------------------------------------------------------